دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله کعبی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: علم و ایمان باید در کنار یکدیگر باشند چراکه علم بدون ایمان جنایت و ایمان بدون علم عقب ماندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی در دیدار محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم، اظهار کرد: نام، یاد و معرفت به امام زمان(عج) دل‌ها را نورانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این نور باعث ایجاد حرکت و امید و الهام‌بخش انجام اقدامات بزرگ است، مطرح کرد: مقام معظم رهبری نیز در این راستا معتقد بودند ایمان و امید در سایه انتظار برای فرج محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با توجه به این موضوع جشنواره ملی مهدویت یک جشنواره مهم است، عنوان کرد: به نوبه خودم از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر می‌کنم، چراکه در اختتامیه جشنواره شاهد حضور پرشور دانشجویان و فرهیختگان بودیم که می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چنین برنامه‌هایی مانند جشنواره ملی مهدویت باید هر ساله ادامه داشته باشد و گسترش یابد، خاطرنشان کرد: علم و ایمان باید در کنار یکدیگر باشند چراکه علم بدون ایمان جنایت و ایمان بدون علم عقب ماندگی است.

در این دیدار محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم نیز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همواره با استفاده از نیروهای با ایمان در عرصه‌های علمی گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت سالگرد درگذشت کاظمی آشتیانی در نظرداریم کنگره‌ای برای بزرگداشت ایشان و بررسی مسائل علمی و حقوقی درمان ناباروری برگزار کنیم، مطرح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بارگذاری این کنگره پژوهشگاه رویان نیز در کنار ما خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha