دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور طلاب خواهر در آموزش و پرورش موجب ایجاد و نهادینه شدن تربیت دینی خواهد شد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حضور بانوان طلبه در سیستم آموزش و پرورش و ورود در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان، زمینه ساز ایجاد و نهادینه شدن تربیت دینی در خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، ظهر امروز با محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این دیدار با اشاره به ضرورت حضور طلاب خواهر در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اظهار داشت: حضور بانوان طلبه در سیستم آموزش و پرورش و ورود در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان، زمینه ساز ایجاد و نهادینه شدن تربیت دینی در خانواده‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش، با توجه به هدف واحدی که در راستای انسان سازی دارند، قطعا می‌توانند از ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری بیشتری در این عرصه داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز ضمن تأکید بر حضور پررنگ طلاب در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مشتاق همکاری با حوزه علمیه خواهران در تمامی عرصه‌ها می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha