سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران در رویداد ملی جوانی جمعیت حائز رتبه کشوری و استانی شدند.

خانم مهری رستمی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری، اظهار داشت: با توجه به فراخوان جشنواره و رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سطح کشور و استان و شرکت حوزه علمیه خواهران استان مازندارن در این برنامه، پس از داوری و اعلام نتایج، خانم لیلا رمضان نیا طلبه سطح چهار مازندران، به عنوان نخبه علمی کشوری با دارا بودن ۴ فرزند و حافظ کل قرآن در رویداد کشوری جوانی جمعیت و خانم حمیده گلچوب طلبه سطح سه بابل با ۶ فرزند، در رویداد جوانی جمعیت مازندران، منتخب و طی مراسمی از آن‌ها تقدیر به‌عمل آمد.

وی افزود: معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در راستای لبیک به فرمایشات و دغدغه رهبر معظم انقلاب در مسئله فرزند آوری و ازدیاد نسل در طول سال برنامه‌هایی را با همکاری طلاب و مبلغات خود تدوین و اجرایی کرده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، تصریح کرد: عضویت در قرارگاه جمعیت استانداری مازندران، تشکیل کارگروه استانی جمعیت در حوزه علمیه خواهران استان با حضور معاونین و فعالان فرهنگی در عرصه جمعیت و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ها در راستای تشکیل خانواده، ازدیاد نسل و تربیت فرزند صالح، برگزاری نشست‌های مختلف در طول سال با موضوع جمعیت، باروری و سقط جنین با همکاری مدارس علمیه، ارسال مشاور و مبلغ به نهادها و سازمان‌های مختلف در این راستا، اجرای طرح نشاط و آرامش (دوره سبک زندگی اسلامی و کارگاه بازی مادر با کودک با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء از جمله برنامه‌های ما در حوزه جمعیت است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش شکوه مادری، تقدیر از مادران کمتر از ۴۰ سال سن با سه فرزند و بیشتر و کارگاه آموزشی و جشن نوعروسان با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان و امور بانوان و خانواده استانداری، از جمله برنامه‌های شاخص حوزه علمیه خواهران مازندران در راستای جوانی جمعیت است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 1
    چی شد برای دهه شصتی ها از پشت قوطی کبریت - پشت جلد دفاتر- تریبون صدا سیما - و توهین مدارس و ... فرزند کمتر زندگی بهتر و مسافرت و خورد وخوراک بهترو امکانات الان به این رسیدید همون موقع هم خلاف ایه قرآن عمل می کردید.