چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم، با بیان اینکه ساختمان‌های اداری کافی در جم وجود ندارد، گفت: از مدیران کل می‌خواهیم به مشکلات ادارات خود در شهرستان توجه بیشتری نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم، عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان جم در سال جاری، اظهار داشت: مدیران باید خدمات جهادی و مردمداری را اصل بدانند و با برنامه باشند و از روزمرگی پرهیز کنند.

وی افزود: شهرستان جم بسیار پُر استعداد است اما هنوز به رشد و توسعه مطلوب نرسیده، بعضی از مدیران دچار روزمرگی شده و گاها وقت آزاد زیاد می‌آورند، هیچ کس مجبور نیست مسئول باشد ولی وقتی مسئول شدیم، باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه جم، با بیان اینکه جم از نظر سیستم اداری هنوز کامل نیست و نقص‌های فراوانی دارد، ابراز کرد: مشکلات شهرستان دامن‌گیر مردم است و بعضی از ادارات هنوز در شهرستان حضور ندارند، مثل مسکن و شهرسازی و ادارات موجود هم بعضی نمایندگی هستند و ناتوان و نه مکان مناسبی دارند، نه نیروی کافی و نه اختیاری.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه ساختمان‌های اداری کافی در جم وجود ندارد، گفت: از مدیران کل می‌خواهیم به مشکلات ادارات خود در شهرستان توجه بیشتری نمایند.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش، همه موظفند با اداره آموزش و پرورش همکاری نمایند، اظهار کرد: فضای آموزشی در آموزش و پرورش کم است و از طرفی جمعیت زیاد، بنابراین باید همه دستگاه‌ها، آموزش و پرورش را دریابند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: دانشگاه‌ها فضای آموزشی از نظر فیزیکی و تجهیزات کافی ندارند و نیازمند توجه ویژه هستند، باید به شأن علم جوانان و دانشجویان توجه شود، در توسعه شهرستان منابع انسانی حرف اول را می‌زند و آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه محل تربیت نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: اساتید و دانشجویان در سه دانشگاه و موسسات آموزش عالی شهرستان با قدرت و توان می‌توانند در آمایش سرزمین پشتیبان صنعت باشند، ولی لازم است در تعامل متقابل صنعت به وضعیت آنان رسیدگی کند.

وی ضمن تقدیر از شبکه بهداشت شهرستان، تأکید کرد: بیمارستان توحید جم، همان‌طور که به مردم خدمات می‌دهد، خدمات خود را افزایش دهد.

امام جمعه جم، با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی در تنها شهرستانی که بیمارستان ندارد جم است و این جای سوال دارد که چرا دانشگاه در این شهرستان بیمارستان ندارد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی باید در شهرستان جم بیمارستان تأسیس کند، این مطالبه جدی مردم است، بیمارستان توحید یک بیمارستان شرکتی است و جوابگوی جمعیت ۸۰ هزار نفری نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha