یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با اشاره به آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز همدان، گفت: این اقدام که در محیطی به وسعت ۱۴۵ هکتار اتفاق افتاد، گام نخست در رفع مشکل مسکن همدان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، امروز در شورای مسکن استان همدان و آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز، با تأکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی چنین اقدامی در همدان رخ نداده است، اظهار داشت: عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی که امروز کلنگ آن بر زمین خواهد خورد، در مقایسه با ادوار گذشته دارای تفاوت‌های بسیاری است و باید از امروز به عنوان روزی به یادماندنی در همدان یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر از سرانه‌های عمومی بود، گفت: در این طرح در کنار آن که بحث الحاق صورت گرفت، طرح جامع نیز تهیه و ۲ هزار هکتار به محدوده شهری افزوده شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه به ۳۰ هزار مسکن در نهضت ملی در همدان نیاز داریم، یادآور شد: این اقدام که در محیطی به وسعت ۱۴۵ هکتار اتفاق افتاد، گام نخست در رفع مشکل مسکن همدان است.

وی با تقدیر از رئیس بنیاد مسکن و تلاش این مجموعه در عرصه ساخت مسکن، گفت: پیشنهادهای زیادی در رابطه با مجری این پروژه مطرح شد اما با توجه به تجربه و کارنامه موفق، مقرر شد تا بنیاد مسکن به عنوان بهترین و مناسب‌ترین مجموعه وارد این میدان شود.

استاندار همدان، با بیان اینکه این انتظار وجود دارد که این واحدها در کمترین زمان ممکن و با کیفیت ساخت و ساز، به بهره‌برداری برسند، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن هم از نظر لجستیکی و هم از نظر نیروی انسانی دارای توان بسیار خوبی است و لذا شاهد هستیم که از روز اول طرح، اقدامات خوبی توسط این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به تأکید و پیگیری وزیر کشور برای تأمین زمین و حل مشکل مسکن در استان همدان، خاطرنشان کرد: در هر هفته، دو جلسه تأمین مسکن برگزار می‌شود که این نشان دهنده روح تعاون و همکاری در بین مجموعه مدیریتی استان برای حل مشکل مردم است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha