یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شعبانی

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم همدان است، گفت: ساخت مسکن و رفع یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم باعث خوشحالی خواهد بود و امیدواریم هر چه زودتر کلید این خانه‌ها به مردم تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی روز گذشته در شورای مسکن استان همدان که با آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز همراه بود، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که با هماهنگی و همکاری خوب مسئولان اتفاق خوبی در همدان رخ داده و لازم است تا به افرادی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند، تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم همدان است، گفت: ساخت مسکن و رفع یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم باعث خوشحالی خواهد بود و امیدواریم هر چه زودتر کلید این خانه‌ها به مردم تحویل داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به شرایط ثبت نام در این طرح، خاطرنشان کرد: در این مسیر انتظار داریم متولیان با مردم مدارا کنند و لازم است با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم با آن روبرو هستند، به مردم برای پرداخت سهم خودشان فرصت دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد مسکن همت خوبی در عرصه ساخت و تحویل مسکن دارد، اظهار کرد: سرعت عمل در اجرای این طرح بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم هر چه زودتر در اینجا جمع شویم و شاهد پایان پروژه باشیم و تحویل کلید به صاحبان این منازل باشیم.

امام جمع همدان تصریح کرد: رسانه‌ها نیز با انعکاس خبر این اتفاق مهم، باعث ایجاد امید در جامعه و سطح شهر همدان شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha