یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش گفت: مهار تورم، برنامه صلح آمیز هسته‌ای و کاهش نرخ ارز، دشمن را عصبانی کرده و همه تلاش خود را می‌کند که بتواند در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و تلاش مسئولان را بی فایده نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به کشور و به ویژه جوانان، اظهار داشت: با توجه به ابزارهای پیشرفته که در جامعه است، همین مساله تهاجم فرهنگی به سوی جوانان و نوجوانان را بیشتر کرده و این موضوع کار والدین را برای تربیت فرزندان سخت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه والدین وظیفه سنگینی بر عهده دارند، گفت: علاوه بر این، مسئولان هم بایستی با برنامه کار کنند و متناسب با شرایط برنامه داشته باشند، چرا که دشمن هر وقت ببیند کشور در حال پیشرفت است، سعی در ضربه زدن می‌کند.

امام جمعه آبپخش، یادآور شد: مهار تورم، برنامه صلح آمیز هسته‌ای و کاهش نرخ ارز، دشمن را عصبانی کرده و همه تلاش خود را می‌کند که بتواند در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و تلاش مسئولان را بی فایده نشان دهد.

حجت الاسلام رضایی، با بیان اینکه هیچ توافق موقتی جایگزین برجام وجود ندارد، یادآور شد: این دولت مثل دولت قبل نیست و در صورتی که آمریکا با صداقت گام بردارد، امکان توافق وجود دارد، معادلات سیاسی به چند کشور خاص نیست و سفر اخیر رئیس جمهور بیانگر این مساله است.

امام جمعه آب‌پخش، حرکت در مسیر گام دوم انقلاب را دارای اهمیت بسیار عنوان کرد و گفت: جوانان با عزم راسخ خود در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام رضایی، با تأکید بر اهمیت توجه به معنویت و اخلاق از نگاه رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند، دو چیز گران بها در بین شما می‌گذارم، کتاب خدا و اهل بیت(ع)، خداوند به من این را خبر داده که این دو از من جدا نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha