یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امیری محمد

حوزه/ حجت‌الاسلام امیری گفت: در طراحی فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی نیازمند کمک همه طلاب به‌ویژه مجمع علما و طلاب انقلابی استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد امیری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست صمیمی با جمعی از هیئت‌رئیسه مجمع علما و طلاب انقلابی استان بابیان این نکته که جامع‌ترین مجموعه خدمات رسانی به طلاب، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است، گفت: این مرکز در کنار حمایت از طلاب شیعه و حتی معمرین روحانیت که تحت حمایت هیچ نهاد حوزوی نیستند، به روحانیت اهل سنت هم خدمات می‌دهد.

وی ضمن تشریح رسالت مرکز خدمات، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای خانوادگی طلاب، حمایت از فرزندان ممتاز، ارائه خدمات و بسترسازی برای رفع مشکل مسکن طلاب از برنامه‌های این مرکز است.

حجت‌الاسلام امیری با بیان این نکته که موازی کاری سم مهلکی برای نهادهای حاکمیتی است، ایجاد قرارگاه هماهنگی و برنامه‌ریزی نهادهای حوزوی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: رئیس مجمع علما و طلاب انقلابی استان به‌عنوان نماینده طلاب، می‌تواند در این قرارگاه نقش‌آفرینی خوبی ایفا کرده و نظرات آن‌ها را به سمع و نظر اعضاء برساند.

حجت‌الاسلام امیری در پایان ضمن تشکر از اعتماد مجمع علما و طلاب انقلابی استان به این مرکز گفت: مرکز خدمات حوزه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای حمایت از طلاب و روحانیان و خانواده آن‌ها در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی در انتها با اشاره به سکونت سه هزار طلبه در خراسان شمالی، گفت: از این سه هزار طلبه نزدیک به هزار و ۷۰۰ طلبه فعال در مرکز خدمات دارای پرونده فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha