جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به تلاش های دشمن برای منحرف کردن نسل آینده ساز ایران اسلامی، گفت: شهید فهیمده الگوی موفق جوانان و نوجوانان در مبارزه با دشمن است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری، در پیامی به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده، خاطرنشان کرد: هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز جوان و بسیج دانش آموزی است؛ امروز نقش نوجوانان که آینده سازان این سرزمینی به حساب می آیند، نقش بسزایی است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر حملات فرهنگی استکبار جهانی، نوباوگان و نوجوانان ما را نشانه رفته است، افزود: استکبار به خوبی می داند که اگر جوان و نوجوان این مملکت از راه های اصیل اسلامی و دینی و هدف های متعالی انقلابی خود منحرف گردند و به وادی زرق و برق های دروغین غرب و فرهنگ های پوچ بی بندوباری و اباهه گری روی آورند به خواسته هایش رسیده و می تواند وابستگی ایران و در رأس آن امریکا و صهیونیست خونخوار را تضمین نمایند و این یعنی مسئولیت همه ما مخصوص آموزگاران و معلمین و اولیاء دانش آموزان و همه دلسوزان به انقلاب و اسلام را دو چندان می کند.

امام جمعه یزد ادامه داد: شهید فهمیده، الگوی نوجوانانی است که راه درست مبارزه را فهمیده است و برای حفظ دین و سرزمین اسلامی و عرض و ناموس مردم جان خود را فدا کرده است، اگر نوجوانان ما راه درست را بدانند و بیابند و قدم در آن گذارند در هیچ زمانی استکبار نمی تواند آنها را منحرف نماید، ولی خدای ناکرده اگر عزیزان جوان ما بر اثر القائات دشمنان راه را ندانند و یا راه منحرف را انتخاب کنند باید گفت آن وقت فاجعه جبران ناپذیری اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: نوجوانان این مرزو بوم با هدایت معلمینی دلسوز و روحانیون گرامی، آرزوی دشمن را به یأس تبدیل کرده و به اصطلاح در باغ سبزی که توسط رسانه های ریز و درشت در فضاهای مجازی نشان می دهند برای همیشه بسته خواهد ماند و مأیوس خواهد شد.

به گفته وی، امروز جوانان باید تاریخ انقلاب را به درستی مطالعه نمایند و توصیه های بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را به کار ببندند تا ان شاءالله از ترفند های دشمنان همواره مصون و محفوظ باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha