پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: استحاله فرهنگی و ایجاد فساد در بین جوانان از نقشه‌های شوم و ناجوانمردانه دشمنان است و می‌توانیم با سلاح دین و اعتقاد در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی، در دیدار با دانش آموزان بسیج دانش آموزی که  امروز در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزارشد بر لزوم شناخت  بیشتر دانش آموزان از این شهید نوجوان تاکید و  گفت:  شهادت نوجوانان بسیجی  و جوانان دانش آموز در دوران دفاع مقدس، به دنیا واستکبار جهانی ثابت کرد که اجازه نداده ونخواهند داد جسارتی به این خاک مقدس داشته باشند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: جوانان و دانش آموز امروز نیز با داشتن چنین الگوهای ارزشمندی باید تمام همت و غیرت خود را برای سربلندی و پاسداری از انقلاب اسلامی بکار گیرند.

وی به دشمنی استکبار جهانی علیه ارزش های اسلامی و نفوذ در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: آمریکایی ها بعد از گذشت چند دهه از انقلاب دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنداشته و بزرگترین پروژه آنان نفوذ در باورها، ارزش ها، اعتقادات و از بین بردن سبک زندگی اسلامی و دینی و ترویج سبک زندگی غربی در بین جامعه است تا بانفوذ و رخنه به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  استکبار جهانی از روحیه شهادت طلبی ملت ایران می ترسد و در تلاش است تا این روحیه را از تضعیف و در نهایت از بین ببرد.

امام جمعه تاکستان در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز 13 آبان اشاره و اظهارداشت: حضور هر چه باشکوره مردم در راهپمایی 13 آبان زمینه‌ساز یاس دشمنان و استکبار جهانی می‌شود و انتظار می‌رود مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن حضوری باشکوه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای نفوذ در بین جوانان و نوجوانان گفت: استحاله فرهنگی و ایجاد فساد در بین جوانان از نقشه‌های شوم و ناجوانمردانه دشمنان است و می‌توانیم با سلاح دین و اعتقاد در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha