شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی با هر پست و مقامی که داشته باشیم، نمونه بارز پاسداشت خون شهیدانی است که در راه انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند و ما در روز قیامت باید پاسخگوی خون آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی، امام جمعه شهرستان تاکستان، صبح امروز در جمع خانواده های شهدا، به ایثارو جانفشانی های شهدای دفاع مقدس پرداخت و گفت: برگزاری یادواره‏‌ها به منظور گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و هدف از این اقدام، حرکت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف والای شهدا است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خود شهداست، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا شنیدن پیام شهیدان وعمل به آن است، به طوری که مهم ترین وصیت شهدا تلاوت قرآن، اطاعت از رهبری، حضور در نماز جماعات، رسیدگی به ایتام و کسب علم و ایمان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی با هر پست و مقامی که داشته باشیم،  نمونه بارز پاسداشت خون شهیدانی است که در راه این انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند و ما در روز قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم.

وی ادامه داد:  شهدا بخاطر احیای اشلام و شریعت ناب محمدی جان پاک خودشان را طبق اخلاص نهادند و در این راه شهید شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین، شهدا را مایه برکت ایران اسلامی دانست و با بیان این که ما هر چه داریم از شهدای عزیزمان داریم، تاکید کرد: دشمن از زمان پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی دریغ نکرده، اما به برکت خون پاک شده و به حرمت خون‌های ریخته شده در راه سرافرازی ایران اسلامی و اعتلای اسلام عزیز، هیچ‌یک از این توطئه‌ها به ثمر ننشسته و ایران اسلامی همچنان راه خود را می‌پیماید.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  تا زمانی که ما با این شهداء هستیم و آنها را تکریم می‌کنیم به  فضل خداوند، انقلاب اسلامی قله های رفیع علمی و پیشرفت را در سایه مقام معظم رهبری  به سمت اهداف عالیه خود ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha