پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، بر ضرورت حمایت از خانواده ها و فرزندان شهید و ایثارگر و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: انجام این کار می تواند در جذب خانواده های ایثارگر به حوزه علمیه تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر حوزه علمیه استان، در مدیریت حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه بر ضرورت حمایت از فرزندان شهید و ایثارگر و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: انجام این کار می تواند در جذب خانواده های ایثارگر به حوزه علمیه تاثیرگذار باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین پیشنهاد نصب تصاویر شهدای روحانیت استان را در بیلبوردها و تابلوهای شهر را مطرح کرد و افزود: این کار می تواند کمک شایانی به معرفی شهدای روحانی استان به جامعه کند.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این جلسه، با بیان این که تعداد 9 فرزند شهید و ایثارگر در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل داریم، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده این افراد مشمول حمایت بنیاد شهید قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام حامد بردستانی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان در این جلسه خواستار ساماندهی لیست خانواده های شاهد و ایثارگر شد و گفت: انجام این کار می تواند در شناسایی این خانواده ها و انجام خدمت رسانی بهتر به آنان مثمرثمر باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha