دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی- مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری خواند و گفت: شهدا رفتند و جاودانه شدند تا راه را گم نکنیم و بدانیم «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه دبیرخانه کنگره شهدای استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد، به ماندگاری نام شهدا برای همیشه اشاره کرد و بیان داشت: باید راه و رسم کسانی که  نام و  یادشان برای همیشه و به عظمت تاریخ ماندگار و جاودان خواهد بود، را ادامه داد تا مسیر را گم نکنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: از خودگذشتگی رزمندگان و دلاورمردی آنها ثابت کرد که منش آزادی و آزادگی برای همیشه تاریخ باقی است و نام، یاد و خاطره آنان نیز جاودان و ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: بدون شک تاریخ به خود خواهد بالید که در مقطعی از زمان، فرزندان خمینی(ره) و رهروان مکتب حسینی در سرزمین وفاداران و عاشقان علوی ثابت کردند «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد».

مدیر حوزه علمیه قزوین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و اظهارکرد: شهدا رفتند و جاودانه شدند و ما مانده ایم  و باید همیشه پیرو راه آنان بوده و تلاش کنیم که این فرهنگ ارزشمند و آرمان های آنان را به خوبی در جامعه پیاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: همه ما باید با الگو گیری از مكتب شهداء و با عزم ملی  و همگانی در جهت تحقق آرمان های  شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری گام ها برداريم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha