چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر آشنایی طلاب با علوم مختلف گفت: آشنایی با آئین نگارش از ضرورت های امروز طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی در کارگاه دو روزه  آیین نگارش و مکاتبات اداری که صبح امروز درسالن اجتماعات حوزه علمیه قزوین برگزارشد، به اهمیت درست  نوشتن نامه های اداری اشاره و گفت: شیوه نگارش و نوشتن نامه های اداری متاسفانه از ابتدا تا به امروز مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تهیه یک گزارش و نوشتن نامه نیاز به  آگاهی در شیوه نگارش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: برخی مکتوبات اداری با توجه به اینکه به  عنوان یک سند محفوظ می ماند نیازمند رعایت بسیاری از نکات ادبی در متن نگارش نامه ها می باشد.

وی آشنایی  بیشر با فن نگارش در نامه های اداری از سوی مدیران و معاونین حوزه  علمیه را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: مدیران و اساتید و معاونین حوزه های علمیه باید از این کلاس های آموزشی نهایت استفاده را برده تا بتوانند در مدیریت های آینده در زیبا  نوشتن نامه های اداری سهیم  شوند.

مدیر حوزه علمیه  قزوین تصریح کرد: خوب و یا بد نوشتن در نامه های اداری تاثیر مستقیمی بر روی دیگران خواهد گذاشت و ناقص بودن و نامفهوم بودن نامه ها می تواند برای مدیر آن اداره موجب سردرگمی و مکاتبات مجدد و صرف وقت و ایجاد هزینه  شامل شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha