دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام افشار- ستاد اربعین قزوین

حوزه/ حجت الاسلام افشار گفت: دنیای استکبار و دشمنان اسلام و در راس آن ها وهابیون با هم متحد شده اند تا عشق و علاقه و محبت به امام حسین (ع) را کم رنگ کنند، اما چون این کار ریشه الهی دارد توطئه دشمنان نتیجه نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، امروز در جلسه هماهنگی اعزام طلاب قزوین به مراسم اربعین حسینی که در سالن اجتماعات سازمان حج وزیارت استان برگزارشد، با اشاره به عشق وارادت ملت ایران به سالار شهیدان ویاران با وفای آن حضرت گفت:  عشق و علاقه و محبت مردم دنیا به امام حسین(ع)، عشقی خدایی و الهی است که در اعماق قلوب آنان نفوذ نموده است.

مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین، به دشمنی استکبار جهانی علیه ارزش های اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دنیای استکبار و دشمنان اسلام و در راس آن ها وهابیون با هم متحد شده اند تا عشق و علاقه و محبت به امام حسین (ع) را کم رنگ کنند، اما چون این کار ریشه الهی دارد توطئه دشمنان نتیجه نخواهد داد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین به حضور طلاب مدارس علمیه در این همایش باشکوه اشاره واظهارکرد: حضور طلاب در کاروان های اربعین حسینی و مسیر پیاده روی موجب خواهد شد که بتوانند برنامه های ارزشمند تبلیغی و فرهنگی و پاسخگویی به شبهات ومسائل شرعی در این مراسم اجرا شود.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد:  در سال های گذشته حضور طلاب در این مراسم باشکوه و معنوی چشمگیر و قابل توجه بود و امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور طلاب در همه زمینه های فرهنگی شاهد اعزام دومین کاروان پیاده اربعین حسینی به کربلا خواهیم بود.

مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین اظهارکرد:  امسال با توجه به تأکیدات مدیر حوزه علمیه استان قزوین، حضور طلاب و روحانیان در مراسم باشکوه و معنوی اربعین حسینی با برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی همراه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha