جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل نیا از ارسال ۱۶ هزار اثر به جشنواره علامه حلی در سال گذشته خبر داد و گفت: جشنواره علامه حلی قزوین با هدف شناسایی و تشویق طلاب برای امر تحقیق و پژوهش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی که با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدارس علمیه قزوین، درسالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد گفت: جشنواره علامه حلی بستر و ظرفیت مناسبی برای برداشتن گام‌های بلند بعدی از سوی حوزه‌های علمیه در تولید علم، برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی به عنوان دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دبیر جشنواره علامه حلی، به موفقیت های صورت گرفته در این جشنواره، بیان داشت: در دوره های برگزار شده این جشنواره شاهد موفقیت های بسیاری در زمینه های تحقیق، پژوهش و نویسندگی در بین طلاب حوزه های علمیه برادران وخواهران بوده ایم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا تصریح کرد  درسال‌های اخیر برنامه‌های خوبی در زمینه های تحقیقی وپژوهشی صورت گرفته و  رونق خوبی در میان طلاب جوان مشهود بوده است.

وی از ارسال 16 هزار اثر از طلاب حوزه های علمیه خواهران وبرادران به جشنواره علامه حلی بیان داشت:  در سال گذشته تعداد 16 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال واز استان قزوین 228 اثر ارسال شد که 9 اثر به عنوان آثار مطرح در این جشنواره برگزیده شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha