دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ استاد حوزه قزوین، التزام به ولایت فقیه را لازمه انقلابی بودن دانست و گفت: دشمنان اسلام روز به روز نسبت به کارآیی نظام مبتنی بر ولایت فقیه آگاه تر شده و با هزاران توطئه به دنبال تضعیف آن هستند.

حجت الاسلام محمد محبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین به جایگاه ولایت فقیه اشاره کرد و گفت:  دشمن می داند که بزرگ‌ترین خطر علیه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، اسلام ناب بوده، ولذا جهت مبارزه با آن، خصوصاً شیعیان ایران برنامه ریزی کرده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز  نوک پیکان حملات دشمن ولایت فقیه است و حفظ و حراست از این حریم به عنوان ستون خیمه اسلام و عامل وحدت بخش میان گروه‌های مسلمانان می باشد.

وی، حراست از ولایت فقیه را عامل موفقیت جامعه دانست و بیان داشت: وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی به عنوان حبل الله  و حلقه اتصال مردم به خدا، در ذات خود وحدت آفرین است و در طول تاریخ هرگاه مردم دست به دست ولایت دادند، هدایت یافتند و هر وقت در حمایت از ولایت سست شدند و متفرق گردیدند، لذا وحدت و امنیت ملی ایران ما در گِرو قبول اصل ولایت مطلقه فقیه و پشتیبانی از آن  می باشد تا به فرموده امام خمینی (ره)، آسیبی به این مملکت نرسد و این همان تحقق وحدت و امنیت ملی است.

حجت الاسلام محبی، ولایت فقیه سکاندار نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: ولایت فقیه همواره خار چشم دشمنان است؛ امروز رهبر معظم انقلاب بر تمام امور کشور مسلط بوده و مدیریت معظم له در این نظام مقدس مثال زدنی است و در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

وی یادآورشد: وجود ولایت فقیه و حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت، موجب برکت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین، تصریح کرد:  لازمه انقلابی بودن التزام به ولایت فقیه است، لذا باید همه افراد جامعه به این اصل اعتقاد داشته و در مسیر ولایت حرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha