جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم معرفی سرپرست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ محمد عابدینی به‌ عنوان سرپرست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در حکمی، حجت‌الاسلام محمد عابدینی را به‌ عنوان سرپرست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام خمسه‌ای تقدیر شد.

مراسم معارفه سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، با حضور نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه، مدیر حوزه‌ علمیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد عابدینی در این مراسم اظهار کرد: ‌ کسانی‌که در جهاد فرهنگی، پیاده شدن منویات مقام معظم رهبری و در آینده نه چندان دور، تحقق تمدن بزرگ اسلامی، بزرگ‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، رهبران دینی مردم، و به‌ صورت مشخص در شهرها، ائمه جمعه هستند.

وی تصریح کرد: جایگاه ائمه جمعه، جایگاه بسیار بزرگی است و ما هم باید متناسب با این جایگاه، به مسائل پیرامونی ائمه جمعه توجه کنیم و همان‌گونه که تکلیف بزرگی به عهده آن‌ها گذاشته شده، شرایط و زمینه مورد نیازِ تحقق آن را فراهم نماییم.

 وی، توجه به حوزه محتوا و نرم‌افزار را یکی دیگر از وظایف شورای سیاستگذاری عنوان کرد و افزود: خدمت‌رسانی در عرصه محتوا و نرم‌افزار به ائمه جمعه باید از سوی شورای سیاستگذاری انجام شود و ان‌شاءالله این مهم یکی از برنامه‌های جدی شورای سیاستگذاری در دور جدید خواهد بود.

حجت‌الاسلام عابدینی راه‌اندازی ستادهای نماز جمعه را نیز بسیار مهم دانست و تأکید کرد: راه‌اندازی، ساماندهی و تقویت ستادهای نماز جمعه تحت اشراف و مدیریت ائمه جمعه بسیار ضروری است و این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha