یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، بر دستگیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی تاکید کرد و گفت: سفره های افطاری باید ساده باشد و اجازه ندهیم در برنامه های افطاری اسراف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع مردم روزه دار در مسجد حجتی تاکستان، گفت: در ماه مبارک رمضان، خدای متعال بندگان را به سفره نورانی و با برکت خود دعوت کرده و باید قدر این لحظلات وروزها را بدانیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این ماه اعمال و عبادات ما از ثواب مضاعفی برخوردارند، لذا باید از فیوضات معنوی این ماه به بهترین نحو استفاده نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین، بر دستگیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی تاکید کرد و افزود: سفره های افطاری باید ساده باشد واجازه ندهیم که در برنامه های افطاری اسراف شود.

وی ادامه داد: باید آبرومندانه به نیازمندان کمک کرد، چرا که اگر دل مومن نیازمندی را شاد نماییم، خدای تبارک وتعالی بهترین حسنات و ثواب را برای ما خواهد نوشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی خود را بر پایه قناعت وصرفه جویی بنا نهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسماعیل IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    ایشون آیت الله هستند لطفا رعایت شود جالب هست برخی را در قزوین به زور آیت الله می نامند و برخی دیگر را نادانسته یا دانسته حجت الاسلام