سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 385166
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
طلبگی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: ایام تعطیلات تابستانی، فرصتی مناسب برای طلاب جهت تحقیق و پژوهش است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی  ملکی در مراسم محفل انس با قر آن که درمسجد مولاوردیخان برگزارشد، گفت: یکی از نکاتی که طلاب حوزه های علمیه باید اولویت خود در این ایام فراغت قرار دهند، این است که بتوانند مطالعه فراوان به خصوص تامل بیشتر در آیات نورانی قرآن کریم داشته، معانی و تفسیر آن را در اختیار مردم و جوانان قرار دهند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین خاطرنشان کرد: البته هر سال بزرگان حوزه های علمیه به خصوص رهبری معظم انقلاب اسلامی بر فراگیری بیشتر طلاب از اوقات فراغت تاکید داشتند که امروز طلاب باید بیشتر با مطالعه وانس با کتاب توجه داشته باشند،  در حقیقت نباید برای طلاب مطالعه وتحقیق تعطیل باشد، بلکه باید خود را برای پاسخگویی به شبهات برای مخاطبان آماده نمایند. 

حجت الاسلام ملکی به بهره گیری از این روزهای اوقات فراغت را برای طلاب با اهمیت دانست و بیان داشت: حالا که حوزه تعطیل است، ولی کار تبلیغ دین به ویژه در میان خانواده ها و دوستان و پاسخگویی به سوالات بسیار فراوان شده و باید بیش از همیشه از این فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.

استاد حوزه علمیه قزوین تبلیغ صحیح دین در جامعه را از مهمترین ضروریات دانست و اظهار داشت: امروز با حجم وسیع تهاجم فرهنگی و ترویج شبهات در جامعه اسلامی طلاب حوزه های علمیه در این ایام علاوه بر صله رحم باید مثل گذشته وظیفه تبلیغی خود را انجام داده و تلاش نماییم پیام دین را به همه دنیا برسانیم و به خودسازی و تهذیب نفس نیز همت گماریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha