جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطعام محرومان

حوزه/ مسئول هیئت روضة الزهراء(س) اهواز با اشاره به اجرای طرح اطعام محرومان همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در حاشیه شهر اهواز، گفت: این طرح به همت جمعی از طلاب اهوازی، برای دومین سال متوالی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح «ضیافت امام حسن مجتبی(ع)» در اهواز، اظهار داشت: این طرح برای دومین سال متوالی با هدف احیا و ترویج فرهنگ محرومیت ‌زدایی و خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه که ولی‌ نعمتان ما هستند، از سوی جمعی از طلاب اهوازی، در حاشیه شهر اهواز اجرا می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که طرح «ضیافت امام حسن مجتبی(ع)» به تأسی از بزرگان دین و امامان معصوم(ع) اجرا می‌شود، گفت: تصمیم گرفتیم این طرح را در بازه زمانی که مابین میلاد کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت اول امام شیعیان، حضرت علی(ع) که خود اسوه خدمت به محرومان و یتیم نوازی بودند، اجرا کنیم.

مسئول هیئت روضة الزهراء(س) اهواز، با اشاره به فرازی از وصیت ‌نامه امام خمینی(ره) مبنی بر این‌ که «خیر دنیا و آخرت شما رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه است»، بیان داشت: وظیفه هر ایرانی است که در حد و توان خود به آن محرومان و پابرهنگانی که همواره در پشتیبانی از نظام و انقلابی اسلامی اول صف بوده اند، خدمت‌رسانی کرده، به آنها توجه کنند، چراکه خط مقدم جبهه صیانت از انقلاب را محرومان حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، با اشاره به گسترش این طرح، اذعان داشت: به لطف پروردگار و عنایت امام حسن مجتبی و امام زمان(عج) سال گذشته 110 بسته غذایی میان مستضعفان توزیع شد، اما امسال با مشارکت و حمایت خیرین قرار است حدود 400 بسته غذایی که ارزش هر بسته 60 هزار تومان می‌باشد، تهیه و توزیع شود.

وی در پایان با اشاره به نحوه دریافت کمک‌های مردمی، اظهارداشت: مردم عزیز اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان و ایران اسلامی، می‌توانند با واریز هر میزان مبلغ به شماره‌ حساب 8536-9023-3378-6104 به نام هیئت روضة الزهراء(س) و یا ارسال مایحتاج اصلی خانوارها همچون «برنج»، «روغن»، «حبوبات»، «خرما» و... به مسجد الغدیر اهواز واقع در منطقه "آخر آسفالت"، در گسترش و توسعه این طرح مبارک و خدا پسندانه کمک نمایند. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha