جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدی احمدی - حوزه قزوین

حوزه / استاد حوزه قزوین با تاکید بر گسترش آموزه های قرآنی در جامعه، گفت: قرآن نجات بخش بشریت از گرفتاری ها بوده و مبلغان باید در زمینه ترویج این کتاب آسمانی تلاش نمایند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، از قزوین حجت الاسلام  مهدی احمدی در مراسم محفل انس با قر آن که در مسجد ولایت و با حضور جمعی از قاریان برجسته استان و طلاب و مدیران مدارس علمیه برگزار شد، گفت: قر آن کتاب هدایت برای متقین است و اگر روزه دار بوده و حقیقت روزه را در وجودمان ایجاد نماییم، ثمره یک مومن روزه دار تقوا و ثمره تقوا نیز این است که انسان مورد مخاطب این کتاب آسمانی قرار می گیرد.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد:اگر ما انسان ها بیشتر با این کتاب آسمانی مانوس شویم نور قر آن بر دل ها وقلوب انسانها تابیده شده و آیینه دلش با نور قر آن درخشان تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تلاش نماییم که در زندگی خود زمینه تقوا و ایمان را فراهم آوریم که می تواند انسان را به راه سعادت وعزت رهنمون سازد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین به نگاه هنرمندانه رسانه ملی به مقوله قر آن وروزه داری اشاره و بیان داشت: خوشبختانه رسانه ملی واستانی در زمینه برنامه های قر آنی و روزه داری برنامه های فاخر و ارزشمندی تهیه نموده  که باید تلاش نماییم با حمایت مسئولین و همکاری با شبکه استانی، این گونه برنامه ها بیشتر تولید شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha