سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: اگر تعلیم و تربیت نادیده گرفته شود سایر امور هم به فراموشی سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در مراسم افتتاح دروس طلاب مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان به نقش طلاب و روحانیون در ترویج امور دینی گفت: مبلغان دینی با مسلح شدن به علم روز و بهره گیری از آموزه های اسلامی می توانند در ترویج احکام موفق عمل کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری رهبری مسئله مهم تعلیم وتربیت در حوزه های علمیه را مورد تاکید قرار داد وبیان داشت: تعلیم و تربیت در حوزه‌های علمیه باید حرف نخست را بزندودر این راه باید اساتید وحوزه علمیه خواهران در این موضوع توجه جدی  نمایند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قزوین به نقش ارزشمند حوزه های علمیه خواهران در کشور هم اشاره و بیان داشت: حوزه های علمیه نقش مهمی در تربیت علمای دینی و مبلغان مذهبی دارند و از ابتدای شروع سال تحصیلی باید با توکل به خدای  متعال  وبا  کسب علم و دانش در علوم مذهبی با جدیت آغاز و دنبال شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان پاسخگویی به شبهات توسط مبلغین وحوزه های علمیه را تاثیرگذار دانست واظهارکرد: طلاب  باید خوب  درس بخوانند  و خود را به عنوان سرباز اسلام در مقابل دشمن قوی و نیرومند نمایید تا مبادا تهاجم فرهنگی واعتقادی جوان ها و نوجوان های ما رو فریب بدهند.

گفتنی است: درپایان این مراسم از طلاب نمونه وممتاز مدرسه علمیه ایمانیه تجلیل شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha