سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، جانبازان راسند غیرت و افتخار ملت خواند و گفت: جانبازان سرافراز هم در جنگ تحمیلی وهم در فرونشاندن بسیاری از فتنه ها نقش تاثیر گذاری داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در آستانه فرارسیدن روز جانباز در دیدار با دو تن از جانبازان سرافراز دفاع مقدس شهرستان تاکستان، گفت: در دوران حماسه و ایثار جوانان مخلص و دارای ایمان قوی با توسل به ائمه معصومین(ع) به ندای رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته وحضور در جبهه ها را برای خود تکلیف شرعی می دانستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی به واسطه ایثار ودلاوری های شهدا، رزمندگان و جانبازان تحقق یافت و یکی از اقشاری که در به وجود آوردن حرکت اسلامی وتداوم آن نقش داشتند، ایثارگران بودند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به این که جانبازان سند افتخار ملت هستند، بیان داشت: جانبازان سرافراز هم در جنگ تحمیلی وهم در فرونشاندن بسیاری از فتنه ها نقش تاثیر گذاری داشته اند و باید آحاد مردم آنان را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر مرهون رشادت های جانبازان وشهدای عزیز بوده و دیدار ابا جانبازان وخانواده های شهدا برای همه ومسئولین یک تکلیف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha