چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه قزوین

حوزه/ دشمنان در فضای مجازی با تمام توان علیه باورها ومقدسات دینی ما کار می کنند، لذا باید طلاب و فضلای مستعد از این بستر در راستای ترویج دین و پاسخ گویی به شبهات نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره  به دیدار طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران با رهبر معظم انقلاب، گفت: کارکرد اصلی روحانیت هدایت و ارشاد مردم، تبیین دقیق و علمی آموزه های دینی، دفاع عقلانی از دین و پاسخگویی به شبهات است.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: وظیفه اصلی روحانیت آن است که مردم را در مسیر درست دینداری قرار دهد واین مهم نیازمند آشنایی با ابزارها وشیوه های نوین تبلیغی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با حوزویان تهران مطرح شد، بخشی از توجه دادن معظم له به طلاب در استفاده بهینه از ابزارهای نوین برای تبیین مسایل دینی بود.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین به حضور هدفمند طلاب در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امروز طلاب باید بیش از پیش با فضای مجازی که بستری مهم و تاثیرگذار در انتقال مفاهیم دینی است، آشنا شوند. البته فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه  است که باید با احتیاط کامل از آن استفاده کرد.

حجت الاسلام نوروزی به تلاش دشمنان از طریق شبکه های مجازی علیه مقدسات دین اسلام اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در فضای مجازی با تمام توان علیه باورها ومقدسات دینی ما کار می کنند، لذا باید طلاب و فضلای مستعد از این بستر در راستای ترویج دین و پاسخ گویی به شبهات نهایت استفاده ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha