چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری به مدیریت شایسته آیت الله طبسی در آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: بدون شک ایشان در مقام تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) مدیریت اسلامی را با صلابت تحقق بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با طلاب مدرسه شهيد مصطفي خميني(ره) تاکستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کانل است و امروز بانوان باید سبک زندگی خود را از آن حضرت الگو بگیرند.

وی در ادامه با تسلیت ارتحال عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی، ابراز داشت: ایشان در پیرزوی انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذاری داشت وحتی در مبارزه با رژیم پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و ممنوع المنبر شد، ولی دست از آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) برنداشت و تا زمان رحلت در خط امام و رهبری ثابت قدم ماند.

عضو خبرگان رهبری افزود: آیت الله واعظ طبسی بعد از رحلت امام خمینی(ره) به عنوان یکی از یاران نزدیک و صدیق مقام معظم رهبری، خدمات بسیاری به نظام اسلامی داشتند.

وی به مدیریت شایسته آیت الله طبسی در آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: بدون شک ایشان در مقام تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) مدیریت اسلامی را با صلابت تحقق بخشیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha