جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی - عضو شورای مدیریت حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام محبی در جمع طلاب قزوین گفت: مبارزات و مجاهدات آیت الله واعظ طبسی در دوران رژیم پهلوی هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، در جمع طلاب مدارس علمیه قزوین، با تسلیت ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، گفت: ایشان از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شد و مبارزات و مجاهدات این شخصیت برجسته در دوران رژیم پهلوی هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهدشد.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به عنوان یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار داشت و حتی از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ایشان در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد و پس از رحلت امام(ره) نیز این حکم از سوی رهبر معظم انقلاب ابقاء شد.

استاد حوزه علمیه استان قزوین افزود: آیت الله واعظ طبسی از چهره های برجسته و فرهیخته انقلاب بود وهمیشه در مسیر خط ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی کرد و در دوران دفاع مقدس نیز حضوری موثر و تاثیر گذار داشت و پس از آن نیز در جهت اعتلای اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش وافر از خود نشان داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha