دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام راشد یزدی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی گفت: این مسئله که رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله واعظ طبسی نماز خواندند، نتیجه اخلاص و مزد کارهایی بود که این عالم فقید انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی، عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی که با حضور رهبر معظم انقلاب و از سوی معظم له، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به اخلاص این عالم نستوه،  ابرازداشت: تعصب این عالم مجاهد به انقلاب اسلامی و امام راحل به حدی بود که اگر کسی می خواست علیه آن سخنی بگوید بدون تعارف برخورد می کرد و کاری نداشت که از اعضای  خانواده یا افراد دیگر باشد.

وی با بیان این که اگر کار برای خدا انجام شود، حضرت حق نیز به بهترین شکل اجر می دهد، افزود: بسیاری از کسانی که برای خدا شهید شده اند و چه بسا قبر و مزاری هم نداشته باشند، جایشان در دل مردم همیشگی و دائم است.

این استاد حوزه، به تشییع بسیار باشکوه امروز مرحوم آیت الله واعظ طبسی اشاره و خاطر نشان کرد: آن مرحوم این گونه فردی بود که در دل ها جا داشت و اینکه رهبر معظم انقلاب بر پیکر این عالم فقید نماز خواندند، ناشی از اخلاص و مزد کارهایی بود که انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی، حضور با شکوه مردم در مجلس ختم آیت الله واعظ طبسی را نشانه ای از اندازه احترام مردم به عالمان دین دانست و اظهارداشت: دوست داشتن عالمان دین از سوی مردم به علت رسیدن به رفاه و دنیا نیست بلکه این محبت از روی دینداری و صفای آنان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بدرقه با شکوه امروز پیکر آیت الله واعظ طبسی توسط مردم، نشان دهنده شناختی بود که از ایشان داشتند.

بر پایه این گزارش، در این مراسم آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، جمع کثیری از علما، روحانیون، مقامات کشوری و لشکری و زائران و مجاوران خورشید هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha