شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: سوابق مبارزاتی ،تعهّد و پای بندی به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و تبعیّت و وفاداری نسبت به مقام ولایت، از ویژگی های شاخص آیت الله واعظ طبسی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو خبرگان رهبری و تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با صدور پیامی، ضمن ابراز تاسف به مناسبت ارتحال عالم ربانی، آیت الله واعظ طبسی اظهار داشت: ارتحال عالم مجاهد، یار صدیق امام راحل (ره) و مقام معظّم رهبری ، آیت الله واعظ طبسی موجب اندوه و ماتم در سراسر میهن اسلامی گردید.

وی افزود: با توجه به سوابق مبارزاتی و تعهّد و پای بندی به نظام مقدّس جمهوری اسلامی و تبعیّت و وفاداری نسبت به مقام ولایت که تا آخرین لحظات عمر شریفش با حضور در حماسه انتخابات 7 اسفند ادامه یافت، وی به عنوان چهره ای محبوب و موجّه، در دل های مردم ماندگار گردید.

آیت الله دستغیب، در پایان گفت: آن فقید سعید در طول دوران تصدّی مسئولیت حساس و خطیر تولیت آستان قدس حضرت امام علی بن موسی الرّضا (ع) به عنوان خدمتگزاری توانمند و امین برای آن بارگاه ملکوتی نقش خود را به خوبی ایفاء نمود و اکنون پیکر پاکش در جوار آن مرقد تابناک مدفون گردیده و روح شریفش برخوردار از رحمت و مغفرت الهی و محشور با مولایش ثامن الحجج (ع) خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha