سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ آیت الله واعظ طبسی شایعات و تهمت ها را مظلومانه از ناحیه بدخواهان نظام تحمل کرد؛ ولی آخر آبروی خویش را صرف انقلاب و خدمت رسانی بی بدیل به مردم خراسان و بالاخص به آستان مقدس علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پیامی صادر کرد که به شرح ذیل می باشد.

انا لله و انا الیه راجعون

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی الی یوم القیامه»

یکی از مفاخر معاصر حوزه های علمیه شخصیت علمی، فرهنگی و خدوم، مجاهدی بی نظیر، مخلصی وفادار، صادق امین در راستای تحکمی اهداف امام راحل(ره) و پشتیبانی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فقید ربانی حضرت آیت الله واعظ طبسی(ره) تولیت آستان قدس رضوی و نماینده معزز ولی فقیه در خراسان بزرگ بود که دعوت حق را اجابت نمود. آری! امروز مقام معظم رهبری برادری فداکار، و انقلاب یاوری مخلص و مردم خادمی صدیق و آستان قدس مدیری توانمند و پرتلاش را از دست داد.

شخصیتی که بارها مورد ترور نافرجام منافقین قرار گرفت. شایعات و تهمت ها را مظلومانه از ناحیه بدخواهان نظام تحمل کرد؛ ولی آخر آبروی خویش را صرف انقلاب و خدمت رسانی بی بدیل به مردم خراسان و بالاخص به آستان مقدس علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء نمود.

ضمن طلب علو درجات برای این عالم مجاهد رحلت آن عالم ربانی را به پیشگاه امام زمان علیه السلام و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه جهان اسلام به ویژه آستان قدس رضوی، حوزه علمیه خراسان و امت شهید پرور این استان تسلیت عرض می نماییم.

                                                                                                                                                                                        مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

                                                                                                                                                                                                                  اسفندماه 1394

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha