شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن بیانیه ای از امت حزب الله جهت شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این بیانیه آورده است : اینک به فضل الهی در سایه سار ولایت مطلقه فقیه، سی و هفتمین نظام جمهوری اسلامی در هفتم اسفند ماه با حضور مردم فهیم ایران اسلامی در قالب مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد. به یقین شرکت چشمگیر زن و مرد ایرانی در هفتم اسنفد 1394 تکرا حضور حماسی آنان را در 22 بهمن تداعی خواهد نمود و بار دیگر اوباما و نتانیاهو و روباه پیرمکر و حیله انگلیس مأیوس تر از گذشته منزوی خواهد گشت؛ چراکه رهبر هوشیار و فرزانه انقلاب اسلامی با الهام از بنیانگذار جمهوری اسلامی، تدبیر و تمشیت امور امت اسلامی را بیمه نموده است.

اطمینان داریم مریم بصیر و همیشه در صحنه همچنان در صفوفی منسجم و متحد در پای صندوق های رأی حاضر می گردند و بار دیگر قلب نازنین خورشید عالم ناب حضرت بقیه الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را خشنود می نمایند و با پیروی از فرمایشات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تاکید مراجع تقلید«دامت برکاته»، جامعه محترم مدرسین، نهادها و شخصیت های حقیقی و حقوقی در جبهه حضور حداکثری شکست دیگری به دشمنان این مروز و بوم نشان خواهند داد.

روح خمینی کبیر و شهیدان همیشه شاهد، گواهی خواهند داد که امت ولایت مدار و غیور لحظه ای از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته اند و این همان الطاف کریمانه الهی به رهبر و دولت و ملت ایران اسلامی است.

بی شک امواج فتنه ها و تلاش های جریانات انحرافی در پیوند نامشروع با دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران با حضور پرشور مردم، ناکام خواهند ماند و نفوذ بیگانگان و تضعیف اهداف بلند آرمان بناینگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر «ره» عملی نخواهد گشت و تأکید می کنیم خواب های آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه از همه اقشار و آحاد جامعه دعوت می کنیم تا با حضور خود به تکلیف الهی عمل کنند و زمینه ساز دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، یعنی مجلسی متعهد، درد آشنا، آرمان گرا و بصیرت محور را با ماهیت ضد استکباری و در شأن نظام جمهوری اسلامی با آرای خود به وجود آوردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha