پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ شبکه‌های مجازی مردم را هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند مردم را از نظام خسته کنند و ما روحانیون که خودمان در انقلاب بوده‌ایم، نباید اجازه دهیم که آن را تکه‌تکه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد در نشست مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشار‌ه به اتفاقات روزهای اخیر در کشور گفت: با نگاهی به شبکه‌های مجازی، درمی‌یابیم که امروزدشمن چه بخش‌هایی از نظام را مورد خطاب قرار داده است.

وی بیان کرد: شورای نگهبان و سپاه نهادهایی هستند که دشمنان در تلاشند چهره آنها را خراب کنند و گاهی اوقات کل نظام را زیر سؤال می‌برند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: اینگونه رفتارهایی که قبل از انتخابات صورت می‌گیرد کاملاً طبیعی است و کسانی که انقلاب را به یاد دارند اینگونه رفتارها را شاهد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم کسانی که در تلاشند این نهادها را تخریب کنند نه به ما علاقه دارند و نه به گروه‌هایی که از آنها دفاع می‌کنند و اگر بتوانند همه ما را نابود خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با بیان این که ما روحانیون یکپارچه هستیم گفت: مردمی که برای کشور شهید داده‌اند توقع دارند اگر چه با مشکلات و سختی‌هایی مواجه هستند، ولی ما روحانیون با یکدیگر مشکلی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فعالیت ما را رصد می‌کنند افزود: در کشور هر کسی که رئیس‌جمهور باشد وظیفه داریم به او کمک کنیم، از کشور دفاع  نموده و مشکلات مردم را حل کرده و برای دولت‌ها دعا کنیم که گره‌گشای مردم باشند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: بر همین مبناست که مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها حمایت می‌کنند و ما روحانیون نیز باید بر همین مبنا از دولت‌ها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند که ما روحانیون نتوانیم وظیفه گره‌گشایی را در جامعه انجام دهیم، گفت: شبکه‌های مجازی مردم را هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند مردم را از نظام خسته کنند و ما روحانیون که خودمان در انقلاب بوده‌ایم، نباید اجازه دهیم که آن را تکه‌تکه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با بیان اینکه دشمنان، انقلاب و روحانیت را هدف قرار داده‌اند عنوان کرد: ما باید خیلی هوشیار باشیم و نباید ناخواسته حرفی بزنیم که دشمنان همین حرف‌ها را می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه افتخار روحانیون این است که سرباز ولی‌عصر(عج) و نظام هستند گفت: امام(ره) فرمودند، حفظ نظام از اوجب واجبات است، پس ممکن است برخی مسائل به ضرر ما باشد، ولی برای حفظ نظام و اقتدار آن نباید به این مسائل اهمیت دهیم و باید برای اقتدار آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha