سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله علی موحد

حوزه/ آیت الله شیخ علی موحد با بیان این که مسئولیت بانوان در انتخابات بسیار حساس است، گفت: حضور بانوان در انتخابات به عنوان یکی از شاخص های فرهنگی دارای اهمیت است.

آیت الله شیخ علی موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شیراز  اظهار کرد: مسئولیت بانوان جامعه در انتخابات به عنوان نیمی از جمعیت کشور و همچنین تاثیر گذاری بر نسل آینده و تربیت فرزندان دارای اهمیت و تعیین کننده است.

وی انتخابات را نیاز همه مردم بیان کرد و ادامه داد: در یک کشور مردم اگر بخواهند با فکر راحت زندگی کنند نیاز به انتخابات دارند و دلیل شرعی مجلس، وکالتی است که از مردم در امور مالی دارند، به عبارتی مردم به مجلسیان وکالت می دهند تا امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آنها را سر و سامان دهند.

آیت الله موحد در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب اصلح اشاره و خاطر نشان کرد: اگر رای دهندگان دو ملاک اصلی "توان فرد" و "نیاز جامعه" را در نظر بگیرند می توانند انتخابی اصلح وآگاهانه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس نیاز جامعه را اقتصاد روان و بصیرت آگاه عنوان کرد و گفت : مردم باید به توان علمی، فرهنگی و هوشی نامزدهای انتخاباتی توجه کنند و به کسانی رای بدهند که بتوانند اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم ما در انتخابات پیش رو بار دیگر با حضور گسترده همچون گذشته میانگین شرکت خود را نسبت انتخابات گذشته افزایش یابد.

انتهای پیام .. / .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha