سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان این که امروز دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار چشم دیدن پیشرفت های ملت ایران را ندارند، تصریح کرد: در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب و نظام برای جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در مسئولان و مدیران مدارس، در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد، انقلاب اسلامی را هدیه ای ارزشمند از جانب خدای متعال به مردم آزاده ایران برشمرد و تصریح کرد: مردم با تقوا، مومن و انقلابی با توکل به خدای بزرگ و رهبری امام راحل(ره) بساط ظلم و جور را در هم شکستند..

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم در سال های پس از پیروزی انقلاب و در تمام بحران ها و دوره های متفاوت، جانانه از کیان انقلاب دفاع کرده و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، افزود: جوانان غیور این دیار با تمام توان از جان و مال و نوامیس مردم دفاع کردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار چشم دیدن پیشرفت های ملت ایران  را ندارند، تصریح کرد: استقلال کشور، جلوگیری از وابستگی به بیگانگان و پاره شدن رنجیر خفت و ظلم از گردن ملت از مهمترین دستاوردهای انقلاب به شمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین نظام سیاسی در دنیا به شمار می رود، افزود: ملت با همدلی و همزبانی و تبعیت از ولی فقیه تمامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر این که شرکت پرشور ملت در بیش از ۳۰ انتخابات، دشمنان انقلاب را خوار کرده است، گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۷ اسفند ماه دوستداران نظام را شاد و دشمنان را مایوس تر می کنند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت آشناسازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب، تصریح کرد: در دهه فجر باید خدمات و دستاوردهای نظام تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha