جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر اظهارداشت: این مبلغان با استقرار در مساجد، مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی استان به تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب و دست آوردهای نظام مقدس اسلامی در بین مردم خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های انقلابی و انتخاباتی در بین جوانان از مهمترین برنامه های کمیته های دهه فجر در استان است، افزود: با توجه به تقارن ایام تبلیغات و انتخابات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با عید انقلاب، مبلغان و روحانیون با برگزاری برنامه های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ در این موارد به بصیرت افزایی،دشمن شناسی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به وجود بیش از ۳هزار و ۳۰۰ روستا در استان لرستان و برگزاری برنامه های جشن پیروزی انقلاب در روستاها تصریح کرد:تلاش می شود جشن های پیروزی انقلاب در روستاها با شکوه خاص و با محوریت روحانیت معزز در راستای آگاه سازی مردم با دست آوردهای انقلاب و نظام برگزار شود.

حجت الاسلام غلامی در پایان با اشاره به این که در این برنامه ها تلاش می شود حرکت و قیام امام(ره) و نقش رهبری در شکل گیری انقلاب اسلامی برای مردم به خصوص جوانان تبیین شود تصریح کرد:برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف،نقش زنان در شکل گیری انقلاب و همچنین تبیین نقش اتحاد و همدلی مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و.... از دیگر برنامه های کمیته های دهه فجر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha