چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان همدان از برگزاری ۱۶۰ جشن انقلاب در ایام الله دهه فجر، در مساجد شهری و روستایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله کشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در همدان با تشریح برنامه های حوزه علمیه همدان در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت:  در ایام دهه مبارک فجر 160 برنامه جشن انقلاب توسط روحانیون طرح هجرت و مبلغین مدارس امین در مساجد شهری و روستایی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: 9 برنامه شاخص نیز در شهرستان ها توسط مدارس علمیه و با حضور عموم مردم از 12 الی 21 بهمن برگزار می گردد که برنامه شهرستان همدان در حسینه امام (ره) برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان، اعزام سخنران به مدارس جهت تبیین اهداف انقلاب با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان را از دیگر برنامه های حوزه استان در دهه فجر اعلام کرد و افزود: 50 نفر از  اساتید و روحانیون استان، در این ایام به روستا ها اعزام می شوند.

حجت الاسلام کشوری، برگزاری همایش مبلغین برادر و خواهر، در روز چهارشنبه 7 بهمن با موضوع "نهضت روشنگری و تبیین" در سالن انصار الحسین (ع) همدان و همچنین برگزاری غرفه ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های تربیتی و اعتقادی، در میدان امام (ره) توسط حوزه علمیه استان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب جوان با اهداف و آرمان های امام(ره) و انقلاب، گفت: نشست های بصیرت افزایی ویژه طلاب برادر و خواهر در 25 مدرسه علمیه برادران و خواهران استان همدان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha