سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس، از آمادگی اعزام بیش از ۶۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان در ایام فاطمیه خبرداد.

حجت‌الاسلام متوسلیان، در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس، از ثبت نام مبلغان برای اعزام در ایام فاطمیه سال جاری در سطح استان فارس خبر داد و به بیان جزئیات این مهم پرداخت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه فارس اظهار داشت: طلاب مبلغ می توانند تا پایان روز پنجشنبه 29 بهمن ماه 94 جهت ثبت نام به سامانه سماوات وابسته به معاونت تبلیغ حوزه علمیه کشور مراجعه نمایند.

وی بیان کرد: به منظور زنده نگه داشتن ایام فاطمیه و نشر فرهنگ فاطمی، آمادگی اعزام بیش از 600 نفر از مبلغین مدارس علمیه فارس را به مناطق شهری و روستایی، هیئات، مساجد، مدارس، کانونها و مراکزی که اعلام نیاز به حضور روحانی کرده باشند را داریم.

حجت الاسلام متوسلیان گفت: با توجه به اعلام نیاز و صدور اطلاعیه به مدارس علمیه تحت پوشش، طلاب پایه سطح 1 حوزوی به بالا و مشروط به داشتن پرونده تبلیغی در این معاونت مجاز به ثبت نام و حضور بعنوان مبلغ می باشند.

وی در پایان تصریح کرد: مبلغین اعزامی در سطح استان فارس با توجه به اینکه ایام تبلغی فاطمیه همزمان با ایام تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می باشد، در کنار کار تبلیغی خود به معرفی معیارهای انتخاب اصلح برای تشکیل مجلسی تاثیر گذار و مقتدر بر اساس الگو گیری از انقلاب و فرموده های مقام معظم رهبری به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha