دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار آیت الله علوی گرگانی با رئیس مرکز خدمات

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه حفظ یک نعمت از به دست آوردن آن سخت‌تر است گفتند: مسئولین نظام نباید اجازه دهند که با اختلافات داخلی و ایجاد فاصله بین آنها قدرت واحده نظام تضعیف شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بیان کردند: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ است و کسانی که رژیم قبلی را درک کرده‌اند اذعان دارند که این انقلاب لطف الهی بود.

ایشان با بیان اینکه نگهداری انقلاب از دست‌یابی به آن سخت‌تر است گفتند: ما باید تمام تلاش خود را برای نگهداری از این نعمت الهی انجام دهیم و نباید اجازه دهیم که تضعیف شود.

معظم له با اشاره به این که اگر در جامعه اختلافی به وجود آید موجب تضعیف شدن انقلاب می‌شود افزودند: مسئولین نظام نباید اجازه دهند که با اختلافات داخلی و ایجاد فاصله بین آنها قدرت واحده نظام تضعیف شود.

ایشان با اشاره به مشکلات اعزام مبلغین به مناطق مختلف کشور ابراز داشتند: اعزام مبلغ باید سازمان و تشکیلات مشخصی داشته باشد تا آنها را مورد ارزیابی قرار دهد تا هر مبلغی به هر منطقه‌ای اعزام نشود و مبلغین شایستگی اعزام را داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: مبلغین باید جامعه‌شناسی خوبی داشته و نحوه برخورد با مردم را بدانند و این ویژگی‌ها نیازمند این است که دوره‌های آموزشی خاصی را ببینند.

ایشان یکی از مشکلات اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور را مشکلات مادی عنوان کردند و افزودند: مناطق مختلف کشور نیازمند روحانی است و مسئولین باید از اعزام مبلغین به این مناطق حمایت کنند و اعتبار خاصی را برای بخش فرهنگی حوزه در نظر بگیرند.

معظم له در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان کردند: فعالیت‌های مرکز خدمات بسیار مؤثر و مفید بوده و توانسته رضایت طلاب و روحانیون را فراهم کند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha