جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ سابقا دانشگاه های کشور هدف خاصی برای تربیت دانشجو نداشتند؛ اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشجو با هدف خاصی وارد دانشگاه می شود و نتیجه این حضور به احیاء دین حق ختم می شود.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه پردیس قم گفتند: خدای متعال در قرآن فرموده « انسانها در خلقت هیچ گونه برتری نسبت به همدیگر ندارند بلکه تنها برتری آنها در اعمال، رفتار و کردار است.

معظم له بیان داشتند: در سابق  دانشگاه های کشور هدف خاصی برای تربیت دانشجو نداشتند؛ اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشجو با هدف خاصی وارد دانشگاه می شود و نتیجه این حضور در نظام مقدس به شهادت او در کشور غریب برای احیاء حق و دین ختم می شود

 حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که  دانشگاه های اروپایی با دانشگاه و دانشجو درنظام اسلامی و انقلاب قابل مقایسه نیستند گفتند: کسی که برای دین از جان و مال خود مایه می گذارد، خدا هم  عزت و ارزش می دهد و در مقابل به قدرت طلبان هم که برای ظلم  و کشور گشایی به کشور های مظلومی مانند، یمن حمله می کنند را خوار و ذلیل می کند.

معظم له  اظهار داشتند: باید جامعه برای جوانانی که از جان خود می گذرند تا نظام و انقلاب  حفظ بماند؛ همایش و یادبودهای برای آنها بگیرند تا قدردانی از زحمات این شهدا شود و جامعه هم باید قدردان باشد.

ایشان عنوان کردند: جامعه باید برای دفاع از حق و حقیقت به رسالت  خود در حفظ دین تلاش کند، اگر این مجاهدت با شهادت همراه شد که ثمره با ارزشی برای او خواهد بود و اگر هم به شهادت ختم نشد بازهم ادای دِین به اسلام صورت گرفته است.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha