پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/اگر کسانی که لیاقت خدمت کردن ندارند، وارد مجلس شوند قطعا برای نظام و جامعه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد و این امر ، نگرانی رهبر انقلاب و دلسوزان را هم زیاد خواهد کرد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء ستاد انتخاباتی قم با بیان اینکه مسئولیت بسیار خطیری بر عهده شما گذاشته شده  و آن  در ارتباط با سر نوشت جامعه اسلامی است گفتند: اگر خدای ناکرده در این مسئولیت کوتاهی کنید فردای قیامت مسئول خواهید بود.

معظم له بیان داشتند: مسئولین باید با دقت همه اتفاقات را به درستی رصد کنند و طوری نظارت شود  تا افرادی که حقیقتا می توانند به جامعه خدمت کنند وارد مجلس شوند.

 ایشان افزودند: اگرکسانی که لیاقت خدمت کردن ندارند  وارد مجلس شوند قطعا برای نظام و جامعه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد و این امر از طرفی نگرانی رهبر انقلاب و دلسوزان را هم زیاد خواهد کرد بنابراین باید طوری عمل و نظارت کرد که افرادی که شایسته اند وارد مجلس شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید در همه کارها  به  خدا توکل کرد و مراجع و بزرگان دین اگر رهمنودی در این رابطه دارند، به خاطر دلسوزی آنها به نظام و انقلاب و مردم است و انتظار هم این است که این خواسته بر آورده شود.

معظم له تاکید کردند: حفظ آبروی مومن خیلی مهم است؛ کسانی که به دلیلی رد صلاحیت شده اند، نباید آنها را بوق و کرنا کرد  و موجب آبرو ریزی شد، چون بالاخره آنها مال همین کشورند و می خواهند زندگی کنند و این موضوع از موارد حق الناس است و باید رعایت شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha