سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / نظام اسلامی متعلق به امام زمان (عج) است باید به صورت خالصانه در جهت گسترش مبانی اعتقادی و دینی گام برداشت تا خدمات مورد اثر بخشی در جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولین نیروی انتظامی استان قم با بیان راه های رسیدن به سعادت اظهار داشتند: خداوند متعال تمام راه های سعادت و شقاوت را در قرآن کریم ذکر کرده است و این نیاز اشخاص را می طلبد که با تامل و دقت در مفاهیم قرآن کریم راه سعادت خود را پیدا کنند.

معظم له در ادامه خاطر نشان ساختند: خداوند در  قرآن کریم، هستی و نیستی های جوامع بشری را بیان کرده است و همواره تمامی نیازهای روز مره را در آن  قرار داده و عده ای را برای تبیین و تفسیر معارف الهی فرستاده است.

استاد خارج فقه حوزه با بیان ویژگی های افرادی سعادتمند ابراز داشتند: باید تمام افعال و رفتار و کردار ما بصورت شایسته و مورد قبول حق تعالی باشد و باید عملی انجام می دهیم با تمام وجود به آن اعتقاد داشته باشیم و قصد خدا را همیشه در تمامی افعال خود در نظر بگیریم. 

حضرت  آیت الله علوی گرگانی در ادامه اذعان داشتند: هدف و قصد در سعادت خیلی کارساز می باشد، لذا باید نیت ها خالص باشد، چرا که در این صورت خداوند کریمانه با بندگانش برخورد خواهد کرد.

ایشان در پایان  خطاب به حاضران خاطر نشان ساختند: باید دقت داشت که لباس خدمت که شما به آن آراسته شده اید و ارزش و مقام شایانی در دین مبین اسلام دارد نیازمند نیت های خالص می باشد؛ چرا که این کشور اسلامی متعلق به امام زمان (عج) است باید به صورت خالصانه در جهت گسترش مبانی اعتقادی و دینی گام برداشت تا خدمات شما مورد اثر بخشی در جامعه قرار گیرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha