شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ افراد و گروه ها در شرایط بحرانی ماهیت خود را نشان می دهند؛ دولت ترکیه در حالی که منطقه دارای شرایطی خاص است، نفاق خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی  امشب در دیدار شیخ اکرم الکعبی دبیر کل حرکت النجباء از گروه های مقاومت عراق که به ایران سفر کرده است، با تقدیر از پیروزی های پی در پی نیروهای مقاومت در سوریه و عراق گفتند: این پیروزی ها در حالی صورت گرفته است که آمریکا از تروریست ها حمایت می کند و عربستان نیز هزینه های آنها را تامین می نماید؛ اما تکفیری ها سیلی محکمی از نیروهای مقاومت خوردند و رفتارهایی چون اعدام شیخ نمر، ناشی از عصبانیت آنها از شکست هایشان در منطقه بود.

معظم له به رفتار موذیانه ترکیه در این تحولات اشاره و تصریح کردند: افراد و کشورها در بحران ها و تحولات چهره حقیقی خود را نشان می دهند و شما می بینید که ترکیه در این تحولات رفتار منافقانه در پیش گرفته است و اگر  این کشور با صهیونیست ها کنار نمی آمد، الان شرایط بهتری در منطقه حاکم بود، اما نه تنها اینگونه  عمل نکرد؛ بلکه به خاک عراق نیز تجاوز کرده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی روحیه بالای معنوی نزد نیروهای مقاومت را ستوده و خاطر نشان کردند: طبق آیه قرآن، نصرت الهی نصیب مجاهدان راه حق خواهد شد و ان شاء الله پیروزی نهایی نزدیک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha