پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ کسانی که در انتخابات شرکت می کنند نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند و یا سخنان خود بهانه به دست دشمن بدهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند: قرآن کریم بیانگر همه حقایق است و با بیان حقایق، حجت را بر همه انسانها تمام کرده است.

معظم له بیان داشتند: از جمله حقایق قرآن این است که همه رفتار و اعمال بشر در کارنامه اعمال ثبت و درج می شود و در روز قیامت همه را به انسان نشان می دهند و دلیل آن این است که سعادتمند از غیر آن مشخص شود.

 ایشان افزودند: کل نظام هستی و همه موجودات سرنوشت شان در لوح محفوظ بیان شده واین طور نیست که اگر کسی به  قوانین الهی پایبند بود و خود را در مسیر دینداری قرار داد با کسی که در مسیر حق و حقیقت قدم برنداشته است، مساوی باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه  به مسئله انتخابات و سخنان رهبر انقلاب اشاره کردند و گفتند: مردم باید در انتخابات و انتخاب اشخاص، مسئولیت پذیر باشند و رعایت حق الناس را انجام دهند و هر کسی که لیاقت خدمت به مردم، نظام و انقلاب دارد انتخاب شود.

معظم له  در توصیه ای به شرکت کنندگان در انتخابات با بیان اینکه نباید برای گرفتن رأی با آبروی کسی بازی کرد بیان داشتند: هدف منتخبین تنها نباید شرکت در انتخابات باشد و برای گرفتن رأی و رفتن به مجلس شورای اسلامی دست به هر اقدامی بزنند بلکه رضای خدا و ادای تکلیف باشد.

ایشان افزودند: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند وبا سخنان خود بهانه در دست دشمن دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha