جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ موضوع وحدت حوزه و دانشگاه ازجمله مسائلی است که باید روی آن سرمایه گذاری بیشتری کرد و طلاب موفق و تأثیر گزار در خصوص وحدت باید وارد میدان شده و آن را به پیش ببرند.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء مؤسسه فرهنگ و تمدن طلاب  با بیان اینکه مسئله وحدت از موضوعات مهم در جامعه است، گفتند: ایجاد اختلاف و تفرقه یکی از برنامه های شوم دشمن است و تجربه نشان داده هر زمانی از  مسئله وحدت  غلفت کردیم، دچار مشکل شده ایم.

معظم له با تاکید بر این که باید در عرصه  وحدت­ و بحث تعلیم و تعلم به کیفیت ارائه مباحث  آن توجه بیشتری داشته باشیم،  ابراز داشتند: متاسفانه در این عرصه به درستی نتواستیم قدم  برداریم  و اگر در زمینه کیفیت آموزشی و تربیتی بهتر عمل کنیم، قطعا شاهد این مشکلات نخواهیم بود و امید است بتوانیم در آینده نزدیک قدم های خوبی برداریم.

 ایشان افزودند: موضوع وحدت بین حوزه و دانشگاه هم ازجمله  مسائلی است که باید روی  آن سرمایه گذاری بیشتری کرد و طلاب موفق و تأثیر گزار نیز در خصوص وحدت باید وارد میدان شده و آن را به پیش ببرند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: تکیه بر کمال، تفقه در علم، و  آموزش خطابه به طلاب، نیز از موضوعاتی است که اگر روی آن سرمایه گذاری شود، می تواند اثر گذار باشد.

 انتهای پیام: 40/313                                 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha