جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ این اقدام آل سعود که تلاشی مذبوحانه در جهت ادامه پایه های سست دیکتاتوری شاهزادگان سعودی می باشد، یقینا با دست انتقام الهی جواب داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر و ده ها تن از شیعیان عربستانی، این فاجعه انسانی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، در متن این پیام آمده است:

                                                   بسمه تعالی

قال الله تعالی «وَ لا تَحْسَبَنَ‏ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّما يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فيهِ الْأَبْصارُ »

خبر اعدام عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر باقر النمر موجب تألم و تأسف شدید اینجانب گردید.

این اقدام آل سعود که تلاشی مذبوحانه در جهت ادامه پایه های سست دیکتاتوری شاهزادگان سعودی می باشد یقینا با دست انتقام الهی جواب داده خواهد شد. شهادت این عالم بزرگوار و دهها تن از شیعیان مظلوم عربستان که هیچ جرمی جز اصرار بر احترام به اسلام و رأی مردم و احیای عدالت اجتماعی نداشتند؛ گرچه برای آنان گوارا و شیرین خواهد بود؛ لکن برای آل سعود زمینه اضمحلال سریعتر آنان را فراهم خواهد کرد. گر چه کشتن انسان های بیگناه برای شاهزادگان آل سعود اهمیت ندارد چنانچه در اقصی نقاط عالم دیده شده است که با دستور مستقیم و یا چراغ سبز آنها بسیاری از مردم مظلوم در عربستان و یمن و سوریه و نیجریه و حتی حاجیان محرم که میهمان خدای متعال و دارای شأن والا هستند،کشته شده و می شوند؛ لکن خون آنها روزی دامن ظلم را خواهد گرفت و مطمئن هستم فرج الهی نزدیک خواهد بود انشاء الله.

 

اینجانب شهادت این عالم محترم را در درجه اول به امام زمان (علیه السلام) و سپس به شیعیان عربستان و به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل را برای خانواده ایشان مسئلت مینمایم.

طوبی له و حسن مآب.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha