یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کعبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آل سعود به خیال باطل خود فکر می کند که با شهادت آیت الله نمر، دیگر شیعیان عربستان روحانی برجسته ای نخواهند داشت و حال آن که از این پس، شیخ نمرهای دیگری متولد می شوند که بساط ظلم سعودی ها را به لطف الهی برخواهند چید.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ باقر النمر، اظهار داشت: اقدام وقیحانه و ظالمانه عربستان سعودی در اعدام مظلومانه شیخ نمر باعث می شود که به یاری خداوند زمان سقوط و نابودی آل سعود و وهابیت تکفیری در منطقه نزدیک تر گردد.

وی افزود: شهادت این عالم بزرگ شیعی همچنین زمینه ساز احیای نهضت اسلامی نه فقط در عربستان؛ بلکه در کل منطقه خواهد شد و شیعیان و اهل تسنن علیه ظلم آل سعود و هم پیمانان آن قیام خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: آل سعود به خیال باطل خود فکر می کند که با شهادت آیت الله نمر، دیگر شیعیان عربستان روحانی برجسته ای نخواهند داشت و حال آن که از این پس، شیخ نمرهای دیگری متولد می شوند که بساط ظلم سعودی ها را به لطف الهی برخواهند چید.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی تصریح کرد: در حال حاضر تمام علمای جهان اسلام از شیعه و سنی باید ضمن محکومیت این جنایت کم سابقه، شرایطی را فراهم کنند که حکام مستبد منطقه از جمله آل سعود دیگر جرأت چنین گستاخی ها و جنایاتی را نداشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: بی شک خون مظلومانه آیت الله شیخ نمر همچون مُهر ابطالی خواهد بود که باعث سقوط آل سعود خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha