شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه تجلی اقتدار ملی و عامل افزایش عظمت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم با ایشان ابراز داشت: اگر ما می خواهیم جلوی گستاخی و نفوذ دشمن را بگیریم، یکی از راه هایش حضور گسترده و توام با بینش و بصیرت در پای صندوق های رای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: البته مردم ما نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعاً این بار هم با حضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند دست از حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه برنمی دارند.

استاد حوزه همچنین ادامه داد: هر چه میزان حضور ملت در انتخابات بیشتر باشد به معنای عمق دلبستگی و علاقه مندی آن ها به کشور و نظام اسلامی است، به همین خاطر، مقام معظم رهبری فرمودند؛، حتی کسانی که معتقد به نظام هم نیستند برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان این که دشمنان از حضور یکپارچه و با بصیرت مردم در هر انتخاباتی از جمله همین انتخابات سال جاری به شدت می هراسند، گفت: آن ها هیچگاه دوست نداشته و ندارند که نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در دنیا عزیز و مقتدر باشد و لذا با دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha