پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبدالمحمود عبداللهی

حوزه/ انتخابات آتی کشور دو عرصه مهمی است که دشمن برای سو استفاده به آن چشم دوخته است، مردم باید با حضور پرشور خود خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان بکشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عصر امروز در جلسه ماهانه شورای جامع ائمه جماعات استان اصفهان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد پیرامون تشریح ابعاد حساسیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: با توجه به شرایط منطقه  و کشور دو انتخابات آتی بسیار حائز اهیمت است.

وی با بیان اینکه به لحاظ اینکه  از نظر قانون اساسی ولایت فقیه و رهبری جایگاه بسیار والا و عظیمی دارد و حیطه اختیارات  و تصمیمات مهم جامعه اسلامی بر عهده ولی فقیه است،گفت: این جایگاه بسیار مهم و حساس است و به تبع فردی که برای نظارت بر این جایگاه انتخاب می گردد باید بهترین باشد.

وی ابراز کرد: تجربه نشان داده است  که ولی فقیه در طول 36 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی رمز وحدت  جامعه اسلامی بوده و همواره حضور رهبری در راس حاکمیت اسلامی توانسته خنثی کننده  همه توطئه ها و فتنه های طراحی شده از سوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری که جایگاه و پشتیبان  و تعیین کننده رهبری است، قطعا خود جایگاه حساسی دارد و بصیرت خاص ملت ایران در تعیین اعضای مجلس خبرگان  برکسی پوشیده نیست، دقت مردم برای انتخاب اعضایی مصلح که بتوانند فرد  اصلاح را در زمان لزوم  برای حاکمیت اسلامی تعیین کنند لازم است، دراین امر امت اسلامی با چشم به زبان علما و روحانیت مومن، انقلابی و با تقوا داشته باشند.

وی تاکید کرد:  انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، یکی از عرصه هایی است که دشمن چشم طمع به آن دوخته است و با نقشه نفوذ در صدد مصادره به مطلوب برای خود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha