پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی/ تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه دشمن در سه جبهه فرهنگی، سیاسی و اعتقادی در حال عملیات است، گفت: نخبگان و دلسوزان جامعه باید برای مقابله با هجمه های سنگین دشمن، به دنبال کارهای اثربخش و ماندگار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، امروز در نشست جمعیت بانوان فرهیخته با اشاره به این که معرفت نفس مقدمه معرفت الله است، به ضرورت زمان شناسی پرداخت و گفت: جدای از ضرورت مباحث خودشناسی و خداشناسی، مسأله زمانه شناسی هم یکی از وظایف افراد جامعه است، چرا که ترکیب این سه، انسان را متوجه محیط پیرامون خودش می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه دشمن در سه جبهه فرهنگی، سیاسی و اعتقادی در حال عملیات است، خاطر نشان کرد: باید به منظور مقابله با هجمه های سنگین دشمن، نخبگان و دلسوزان جامعه به دنبال کارهای اثربخش و ماندگار باشند.

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در جنگ نابرابر در این سه عرصه قرار دارد، افزود: هرچند وجود نمادهای ظاهری در فعالیت‌های فرهنگی ضروری است، ولی انجام مطالعه و پژوهش برای تولید کارهای عمیق، وظیفه نخبگان جامعه را صدچندان می کند.

حجت الاسلام اروجی به اهمیت پرداختن به مباحث اعتقادی در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: با پرداختن به مباحث اصول اعتقادی، نسلی را تربیت خواهیم کرد که هم مودّب به آداب الهی هستند و هم از معرض آسیب‌ها به دور خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: اگر در زمان حضرت علی(ع)، گروه خوارج مبانی و اصول دین را درست درک کرده بودند، هیچ‌گاه در مقابل امام زمان خویش نمی‌ایستادند.

حجت الاسلام اروجی همچنین با اشاره به تقارن دو انتخابات سرنوشت ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به توطئه های دشمنان، لازم است که همه مردم در این انتخابات هوشیار و بصیر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: همه باید در سایه توحید، نبوت، ولایت و امامت، تبادل نظر، همدلی و هم زبانی و هم افزایی، در راستای اصلاح خود و جامعه تلاش کنیم. /313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha