شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ رسانه های غربی امروزه با تبلیغات سوء در صدد اختلاف افکنی در عرصه وحدت بین حوزه و دانشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی  پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان پیام نور استان قم با اشاره به اهمیت و ضرورت مقوله وحدت در جامعه اظهار داشتند: وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه مستلزم نگاه جدی است که این امر به برکت وجود انقلاب اسلامی صورت پذیرفته است.

ایشان در ادامه گفتند: وحدت ما بین این دو نهاد از لحاظ علمی سبب رشد و شکوفایی سطح فکری جامعه می شود و در همین راستا جامعه پویا و بالند در گرو این امر وجود دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به توطئه دشمنان اسلام به اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه اظهار داشتند: دشمنان اسلام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا حدی توانسته بودند به اهداف خود و اختلاف افکنی بین دو این نهاد موفق شوند اما به برکت وجود انقلاب اسلامی و ارتقاء بصیریت نخبگان ملت، تمامی توطئه های دشمنان خنثی شده است.

معظم له  در ادامه افزودند: رسانه های غربی امروزه در صدد اختلاف افکنی بین این دو نهاد می باشند و باید به این نکته توجه داشته باشیم و پیش از بیش در استکام بخشی به مقوله وحدت اهتمام خود را بکار ببریم، و مانع نفوذ تبلیغات سوء در این عرصه شویم.

ایشان با اشاره به تعاملات و هم افزایی علمی بین این دو نهاد، افزودند: این دو قشر جامعه از نخبگان و فرهیختگان جامعه می باشند امید است در تمامی عرصه ها در صدد تقویت و نقل و انتقالات مباحث علمی خود بر آیند و همواره از ظرفیت های خود به نحو احسن استفاده کنند.

معظم له در پایان خاطر نشان ساختند: پرداختن به امر ورزش  از اسباب ارتقاء سطح علمی و شکوفایی در جامعه می شود، لذا باید تمامی دانش آموختگان در سطح جامعه به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha